Cum deblochezi Huawei G300 Ascend din Vodafone ?

Standard

Ce pret are decodarea pentru telefonul Huawei G300 Ascend ?

Pentru majoritatea telefoanelor Huawei, pretul decodarii este de 30 ron ( dar exista si modele care se decodeaza pe IMEI la pretul de 19 ron).

Pretul decodarii nu este influentat de reteaua in care este blocat telefonul Huawei si conteaza doar IMEI.

De ce sa decodezi Huawei G300 Ascend din Vodafone?

Cum se decodeaza Huawei G300 ?

Cum se decodeaza Huawei G300 ?

In general, telefoanele se decodeaza atunci cand se doreste introducerea unei cartele sim din alta retea. Dupa decodare, telefonul va functiona in continuare pe Vodafone. Mergi de exemplu la munte sau la tara, intr-o zona in care Vodafone nu are semnal sau are dar este slab si esti nevoit sa folosesti un sim din alta retea (Orange sau Cosmote) care are semnal bun in acea zona. Daca telefonul iti este blocat pe Vodafone, nu vei putea sa-l folosesti acolo decat dupa decodare.

Este sigura decodarea folosind cod de deblocare pentru Huawei G300 Ascend?

Aceasta este cea mai sigura metoda de deblocare  – mult mai sigura decat decodarea pe interfata sau acasa folosind metode ‘neortodoxe’.

Nu este nevoie sa-ti ‘hack-uiesti’ telefonul si sa pierzi garantia – metoda de decodare este recomandata de producator.

Vezi LISTA DE PRETURI PENTRU DECODARE HUAWEI PE IMEI.

6 responses »

  1. Vreau sa decodez un Huawei G300 Ascend de la Vodafone dar l-am blocat cu niste coduri pe care le-am bagat eu…am zis ca poate reusesc… ma poti ajuta cu decodarea acum?

  2. Man… Mai decodezi huawei g300 ?? Am gasit unu dar vreau sa-l bag pe Cosmote. Ce zici rezolvam azi? Imi dai un mail daca putem rezolva ceva cu decodarea asta, stima!

  3. Am nevoie urgent de un cod de deblocare pentru Huawei G300 blocat pe Vodafone Romania. Mentionez ca nu sunt in tara…se poate?

Lasă un răspuns

